lunedì 30 giugno 2008

TURNUM AI ROP SERI (UL MUNT A LA RUESCIA)

ALURA, MI SUN NADA IL VENTIQUATER DE MACH E DA CUANT GU CINC AN, A FU DANZA...LA MIA SCOLA URGANIZA UL SPETACUL FINAL SEMPER IN DELA STESA SETIMANA DE MACH CHE LA CUINCIT CUN TUL TEMP DEL ME CUMPLEAN!!!
RISÜLTÀ: A FESTEGGI UL ME CUMPLEAN SEMPER DO MES DOPU

L’ÜLTIM LE STA CELEBRÀ IN QUEL POST CHE CIAMEN UL’ ECSECUTIF LANGE(MA SE L’È UN CIAMPAGN??) A MILAN UL SET DE GIUGN DE QUEL’AN CHI.
GHEREN TÜCH I MÈ AMIS (NON PROPI TUCH TUCH, UN QUEI VÜN), QUI FUREST E I PADUAN (I TERUNI DEL NORD), GHERA UL DAVIDE E GHERI ANCA MI!!


U MINGA FA GRANT FESTEGIAMENT, MA DUMÀ RIDÄT, FOTUGRAFII E REGAI!!
PAR PARLÀ PULITU, GHE STA ANCA UN INCIDENT, MA MINGA NA ROBA SERIA, E UN GHE STA UL PERICUL DE UN FRUNTAL PERCHÉ SERUM DRE A PARLÀ DE UN QUEIVÜN CHE GÀ NO SANT IN PARADISS, MA PAR FORTÜNA, NISUN SE FA MÀ!


UL SIT L’ERA PROPRI BEL E EM CIAPÀ ANCA DEI BEI TAUI; MI CHE U DE FA SEMPER LA PÜSE BELA DE TUCH I DONN ME SUN SETATA GIÒ IN DEL POST DEL TRUNISTA
UN SAC DEI BEI REGAI PROPI PAR MI DA QUELA COMPAGNIA DE TUSAN DEL PULE’E DOPU GHERA ANCA UL MEBBI CHE L’È UL MURUS DE NA GAINA.







U DERVÜ UN DISC DE CANZUN DEL TEMP DE GUERA CUNT I COMUNISTI E I PARTIGIAN (ANCA SE U MINGA CAPÌ UL PERCHÉ!),






UN ROP RUS CHE EL STA IN SUI SPAI CHEL VA DE MÖDA,






UN CUMPLETIN DE SCULCIUNERA E U LENGIÜ DI ROB IN DIALET PERCHÉ MI SUN DE MILAN E VUREVI CHE TUCH AL SAVESEN.

ANCA SE...U PROPI DE DI LA VERITÀ, SUN FURESTA, I ME URIGIN SIN DUN POST CIAMÀ CALAFRICA, SUN NADA AN FISCH DALA ISVIZZERA E U IMPARÀ UL DIALET DE MILAN ANCA SE QUEI TERUNI DEI ME PARENT AN SEMPER PARLÀ IN ITALIAN...MA SE PO’??ROP DE MATT...IN PROPRI MINGA NURMAI!

FIN DE QUANT SERI PISCININA ME SUN SEMPER SENTIDA SFURTÜNADA PERCHÉ A SAVEVI DO DIALET: I MES AMIS A FASEVEN E FAN ANCAMÒ SPIRIT IN DIALET, QUAND CIAPI LA CURIERA E GHIN I VEGIT CHE VAN AL MERCÀ, PARLEN DUMÀ IN QUELA LENGUA CHI...E ALURA, COME FU A MINGA SENTIM EMARGINADA???

MI, CHE SUN UNA DONA CUN TANTA VÖIA DE IMPARÀ U INCUMINCIÀ A STÜDIÀ I REGUL DE QUELA LENGUA CHI, CHE L’È LA PÜSE BELA DEL MUNT, E CHE L’È UN PATRIMONI DE TUCH, PERCHÉ LA SPIEGA I NOSTER ORIGIN E LA DIVENTARÀ PAR CERT UN PATRIMONI ANCA PER QUI QUATER BARLAFÜS DELL’UNESCO, CUMÈ ANCA QUELA LENGUA DE SPURCACIUNI DEI NAPULETAN CHE CANTEN LONTAN DE NAPOLI SE MÖR E POI VEGNE CHI A MILAN...TERUN!!!

MI A VORI FA L’AVUCA, E A SCIRVI TUCH I ROP E I DOCÜMENT IMPURTANT IN DIALET DE MILAN PERCHÉ L’UMBERTO GHE L’À PROPI DÜR E MI SUN DE LA LEGA.

LE PROPI NA BRUTA ROBA CHE UL MICROSOFT (PROPI N’AMERICANADA) AL MA SEGNA I PAROL CUNT UL ROS PERCHÉ PAR LU IN MINGA GIUST!!! L’È PROPI UN CULUR BRÜT BRÜT UL ROS (L’È MINGA VERA PERCHÉ LA MIA AMISA AGNESE LA GA PROPI DEI BEI CAVEI ROS)
PER QUELA RASUN CHI, GU SCRIVÜ DO RIC AL BILL GATES PERCHÉ L’À DE FA UN PÖ DE CUREZIUN:
- I PAROL CHIN MINGA GIUST A DE VESEN SUTULINEA CUNT UL VERT (CHE L’È UL CULUR DEL SENATUR E DEL NOSTER PARTÌ)
- L’À DE INSERÌ UL MILANES CUMÈ NA LENGUA
MA ADESS QUEL BRÜT PIRLA DEL BIL LE N’DÀ IN PENSIUN E MA TOCA RISCRIF TUSCOSS...

A PART CHI ROP CHI, UL ME CUMPLEAN L’È STA PROPI BEL E DIVERTENT PIEN DE SPIRIT CUM E L’È QUELA ROBA CHI (EL SE CIAMARAI POST, MA MI A CAPISI MINGA SELA VOR DÌ CUSÈ QUELA PAROLA CHI)...A SPERI CHE LA LEGIARAN NO QUEI TERUNI DEL NORD...I PADUAN!!!

U DE RINGRAZIÀ TUC E RICURDEVES: UL MUNT AL FINIS CUNT UL PO’!!

Grazie alla amica Trozckj per l’aiuto nella stesura di questo post lumbard e dell’altro giustizialista

12 commenti:

Agnese ha detto...

AHAHAHAHAHAH...in effetti questo post fa spaccare dal ridere...il problema che ora non tutti lo capiranno quindi si dovrà mettere una traduzione...che inetti coloro che non conoscono questa nobile lingua!!
Cmq l'è sta propi un bel cumplean!!!Facciamo così, per par condicio il prossimo post sarà scritto in dialetto calabro...lì altro che una traduzione!!

Smack lombardi!!

cla ha detto...

ahahahaah Auguri Anna! E' il post del tuo compleanno giusto?? Scherzo dai, nonostante la mia poca conoscenza del dialetto penso di aver capito...hihihih

Luana ha detto...

uddio anna....nn ce la faccio a leggerlo tt in un botto..il mio neurone fa una fatica terribile!! però stupendoooo..ahahah....bè..lo ricommenterò quando finirò di leggerlo...

baci...

Vale ha detto...

MUOIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!che ridereeeeeee! perchè l'ho letto in un luogo non consono, altrimenti avrei riso a crepapelle davanti al mondo!
brave le autrici..chi per le idèè (come dice Annuzzi)chi per la versione dialettale!
"te me fà propri rit de güst!"
bello il compleanno festeggiato come sempre in ritardo.. e grazie al moroso pollo x averci rovinato la festa a sorpresa programmata quasi in tempo x il 24..che compleanno sarebbe quello festeggiato il giorno giusto?!ahaha
insomma.. ora attendo il post in calabbbbrese... e direi che noi lombardissime potremmo leggerlo in pubblico..ognuna una parte, riprenderci e pubblicare il vergognoso video! ahahah ok no..mi tiro la zappa sui piedi così!
cmq tra terroni veri e terroni del nord siamo proprio circondati...SI SLAVI CHI PO' ahahah!
baci baci... terronissimi e padanissimi!

Vale ha detto...

ecco..magari si SALVI chi PO! AHAHAH
la dislessia è una brutta bestia!

Anonimo ha detto...

Cumplimentun Ana!!! te fa propi un bel post!! Ma piasaria sentit lenc a vus alta tuta la tiritera..ahaha!

Beh adesso no pretendiamo troppo..hai già dato al tuo compleanno!!! Se pubblichi qc in calabro ti prego di affiancare un video in cui tu doppi il tutto..altrimenti sarei persa!!!

Cmq...feste a sorprese a parte..siamo riuscite come sempre a festeggiare ..certo mancavano i fuochi d'artificio..ma colui che ha rovinato l'atmosfera ..provvederà a riparare alla prima occasione!!

Gain..va saludi!!!
Basit
Eli

Vero ha detto...

bel post anna!io il dialetto non lo so parlare...ma lo capisco bene!!:-) visto il parentado internazionale...tutto di mariano...:-)
ma non sapevo che nel dialetto esistesse l'umlaut ahahah!!!
anna consapevole o meno le tue feste in qualche modo durano le settimane!!!:-)...era da tempo che la stavamo programmando la festa....il top è stato raggiunto da una mail della cla in cui ci invitava ad una sua esibizione al drome...:-)
auguroni ancora!!
baci baci

Annalisa ha detto...

mmmhhh????vero non ho capito la storia dell'esibizione!?!?
grazie per i complimenti per il post, ma s efa così ridere bisogna dire brava alla cara agese!!!mi piace storpiarti il nome ahahaha!!!
grazie ancora per i regali, i biglietti e tutto insomma!!!mi spiace ci fossero delle assenze...magari volete lo rifesteggi???mi faccio una festa a sorpresa da sola!!!
baciotti

Anonimo ha detto...

ahahah...bel post....e che ridere!
Spero almeno tu abbia capito cosa hai scritto!!!
Bel post, cmq, a ricordare una bellissima serata fatta di risate, regali, foto, incidenti e coppie che ricominciano il loro cammino insieme...
Non ho altro da dire a parte il fatto che non sono venuto bene in nessuna foto (mi sa che inizi ad aver ragione tu sul fatto che nn sn fotogenico!), che vorrei tanto conoscere il pollo che ha rovinato il compleanno a sorpresa e che mi ha fatto piacere essere al tuo fianco in quella serata e in quelle a venire..
Ora turni a durmì ca sun stracc e al gò la luffa ne la crapa!
Un salut a tucc e un bel basin a la mi principesa!

Davide

cla ha detto...

oooooh che tenero Dave... si io voto per il rifesteggiamento del compleanno visto che non c'ero!! La storia dell'esibizione era una mia super idea per farvi venire al drome in ogni caso visto che non c'era più Dave a portarti!

Annalisa ha detto...

AHHHHHHHHHH!!!ORA RICORDO DI UNA MAIL SU UN'ESIBIZIONE...CAVOLO NN ERO MOLTO ATTENTA IN QUEL PERIODO, TRA SAGGIO, STANCHEZZA E BRUTTE SORPRESE LE COSE NN RIMANEVANO BEN INSERITE NEI NEURONI QUINDI QUESTI VAGAVANO E VAGAVANO, POI BLA BLA BLA, SI FERMAVANO A FAR QUALCOSA E PERDEVANO LE INFORMAZIONI...CREDO DI AVERE DEI BUCHI NEL CERVELLO, COME QUELLI CHE TI PROVOCANO LE DROGHE, USATE IN MISURA ECCESSIVA, MA CONSIDERANDO CHE NN MI DROGO CREDO DI AVERE L'ALZHEIMER COME MIA NONNA, SOLO CHE GIOVANILE!!!

CMQ GRAZIE DEI MILLE MILIONI DI MILIARDI DI TENTATIVI DI FARE QUESTA FESTA A SORPRESA,CONSIDERO CHE CI SIA STATA E CHE IO NN LA RICORDI A CAUSA DEI NEURONI BLOCCATI SULLA SALERNO REGGIO CALABRIA...L'A3, CHE HO CAPITO CHE SIGNIFICA:L'AUTOSTRADA 3000, CIOè CHE SARà PRONTA PER QUELL'ANNO!
MA CHE CACCHIO DI COMMENTO HO SCRITTO???

CIAO

Agnese ha detto...

Solo una cosa Anna...scordati una festa a sorpresa per il tuo prossimo compleanno...è già stat dura questa, contando che poi è stata clamorosamente rovinata perchè QUALCUNO non sa tenere la bocca chiusa e per altre vicende collegate...
Invece Anna mi sa proprio che sei drogata...i-doser è! Solo a me e a Dave non fa effetto!!Capisco il tuo stato notando la tua riflessione spontanea sulla Salerno-Reggio Calabria...SCHIZZOIDE!!